W dzisiejszych czasach, gdzie chyba wszystko już było, a rynek jest niesamowicie przesycony o pozyskanie klienta nie jest łatwo. Wszystko to sprawia, że coraz częściej firmy chcąc się wypromować muszą sięgać po nietypowe formy reklamy i promocji. Jakie rozwiązanie do nich należą i co warto wykorzystać chcąc skutecznie zareklamować swoja firmę? Odpowiedzi na te pytania postaramy się udzielić w poniższym tekście.

Odzież reklamowa – wyróżnij swoją firmę na rynku

Odzież reklamowaOdzież reklamowa nie jest szczególnie nowatorskim rozwiązaniem, jeśli chodzi o reklamę, jednak zasadniczo nie jest tak powszechnie wykorzystywana jak można by się tego spodziewać, a co za tym idzie jest to całkiem dobry sposób na jednoczesne reklamowanie swojej firmy jak i tworzenie jej wizerunku. Według poradnikprzedsiebiorcy.pl odpowiednio dobrane stroje firmowe z logo firmy będą podkreślać profesjonalizm firmy i jednocześnie osoby noszące je automatycznie będą kojarzone z firmą. Im pozytywniejsze odczucia klienci będą mieli wobec pracowników firmy, tym jednocześnie pozytywniejsze będą one wobec samej firmy. Odzież reklamowa należy dopasować do specyfiki firmy, jednak z powodzeniem w celach reklamowych można wykorzystać takie elementy garderoby jak:

  • bluzy,
  • t-shirty,
  • koszulki polo,
  • polary,
  • spodnie,
  • kurtki,
  • czapki.

Wybierając odzież reklamową pamiętajmy o tym, by dobrze dobrać kolor samych ubrań jak i nadruku czy też haftu jaki ma się na nich znajdować. Po pierwsze dobrze by było gdyby kolorystyka odzieży reklamowej nawiązywała do kolorów flagowych firmy, po drugie całe zestawienie powinno dobrze się komponować, tak by mogło się to podobać. W przypadku odzieży reklamowej wykorzystać ją można nie tylko w samej firmie, by odpowiednio ubrać kadrę pracowniczą, ale także z powodzeniem takie elementy jak np, koszulki czy czapki z logo firmy można wykorzystać jako upominki dla klientów.

Prezentacja produktu – reklama

Rollupy reklamoweW dzisiejszych czasach, gdzie już klienci praktycznie wszystko widzieli w skutecznym reklamowaniu się najważniejszym czynnikiem staje się człowiek. Organizacja prezentacji i bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami to jedno z lepszych rozwiązań reklamowych. Skuteczna prezentacja jednak wymaga wykorzystania w tym celu dodatkowych rozwiązań. Materiały multimedialne, rollupy to obecnie dwa najlepsze sposoby. Umożliwiają one wizualizacje prezentowanego produktu w atrakcyjnej formie. Minusem prezentacji multimedialnej jest jednak to, że może ona być nośnikiem treści jedynie w trakcie jej wyświetlania. Rollupy reklamowe pozwalają na zamieszenie na nich tylko najważniejszy treści, jednak można je obejrzeć także po prezentacji, co za tym idzie jest to bardziej trwały nośnik treści.

Organizacja eventów – sposobem na reklamę

balony reklamoweZasadniczo trudno dotrzeć do klienta standardowymi metodami, dlatego ważne jest żeby nieco wyjść poza schemat. Organizacja eventów i promocja własnej firmy jak i jej produktów, to jeden z lepszych pomysłów jeśli chodzi o reklamowanie się. Imprezy firmowe czy różnego rodzaju wydarzenia związane z firmą zwykle przyciągają całkiem sporo osób, a co za tym idzie stosunkowo łatwo w czasie takich eventów o pozyskanie klientów, albo przynajmniej znalezienie potencjalnych klientów. Jest to dobry sposób na nawiązanie nowych kontaktów i poprawienie wizerunku firmy. Przy organizacji firmowych eventów należy także wykorzystać odpowiednie rozwiązania takie jak np. reklama pneumatyczna. Są to wszelkiego rodzaju dmuchańce, które doskonale nadają się na taką okazję. Jest to reklama mobilna, którą można z łatwością zamontować w dowolnym miejscu a potem szybko zdemontować. Na takich imprezach także zwykle wykorzystuje się balony reklamowe, stanowią one zarówno dobra ozdobę stoiska firmowego jak i mogą być wręczane jako drobne upominki. Warto jednak pomyśleć także na czas eventu o zamówieniu jakichś typowych gadżetów reklamowych, co pomoże uatrakcyjnić firmowy event i zwiększyć skuteczność samej promocji.

Gadżety reklamowe

długopisy reklamoweGadżety reklamowe to niedoceniony sposób na reklamowania się. Jest to w zasadzie niedroga i dość skuteczna reklama, które pomoga w promocji firmy i pozyskiwaniu nowych klientów. Gadżety reklamowe można zarówno wykorzystywać z czasie eventów jak i w czasie normalnego działania firmy. Wśród tych popularniejszych gadżetów reklamowych można by wskazać takie jak długopisy reklamowe, smycze, breloczki czy kalendarze. Na czas trwania eventu warto jednak pomyśleć o gadżetach bardziej pasujących do okazji jak np. czapki z logo firmy czy odblaski z logo firmowym lub jej nazwą. Jeżeli w ramach eventu firma przewidziała jakieś konkursy dla uczestników, gadżety reklamowe mogą być nieco droższe jak np. kieliszki z wygrawerowanym logo firmowych czy kubki.

Podsumowując

W czasach gdzie samymi innowacjami i typowymi rozwiązaniami marketingowymi nie jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów warto sięgać po te mniej popularne rozwiązania. To właśnie niekonwencjonalne i mniej popularne sposoby reklamowania się mogą pomóc nam pozyskać klientów.

Kategorie: Reklama

2 komentarze

Sławek · 6 lipca, 2017 o 7:42 am

Witam, obecnie według mnie również sprawdzają się wszelkie kampanie, które prowadzi się na przykład w Internecie. Oczywiście wszystko należy dopasowywać do branży w jakiej działa firma i do jakich odbiorców chce się dotrzeć.

Kinga · 6 lipca, 2017 o 1:51 pm

Gadżety z logo czy tez słodkości to an pewno świetny sposób na promocję swojej działalności i wyjście do ludzi 😉

Dodaj komentarz

Avatar placeholder